Quantcast
Browsing all 55 articles
Browse latest View live

Uka

MANDAG: jobb (08:30-15:00) + håndballtreningTIRSDAG: skole (spansk) + fotballtreningONSDAG: håndballtreningTORSDAG: jobb (06:45-15:00) + håndballkamp mot G14FREDAG: skole (spansk) LØRDAG:...

Bilder fra bursdagsvorset

Feiret bursdagen min med venner på fredag, der vi først vorset hos Maja før vi dro videre ut på byen. Å dra ut på byen som 20 åring føltes veldig bra. ENDELIG kan jeg kjøpe alt av drinker, jeg kan...

Be happy and smile

Da har det ikke så alt for lenge til jeg reiser. Endelig er den siste uken her, endelig kan jeg begynne å pakke og glede meg skikkelig masse! I går hadde jeg mine siste spansktimer på skolen, litt...

Canon EF 50 mm f/1.4

Kjøpte meg en ny linse på fredag, kjøpte den i hovedsak til jeg skal reise til Mexico men har jo ønsket meg den i over i 1 år nå så var vel på tide. Så langt har jeg ikke rukket å prøvd den ut så alt...

Avreisedag

Da er det klart for avreise til Mexico. Reiser inn til Værnes om en liten time, der jeg skal fly ned til Oslo. Der skal jeg ligge på hotell på gardermoen til i morgen tidlig. I morgen skal vi møte opp...

Puerto Escondido, Oxaca

Reisen ned hit var utrolig lang.. Omtrent alle flyturene var forsinket, bortsett fra den fra London til Mexico city.. Men den var den verste flyturen jeg noen sinne har tatt! 12 timer på fly var...

Stranda Carrizalillo

Har vært på en kjempe fin strand i dag, ble der ikke så alt for lenge siden veldig mange var dårlige fra i går (inkludert meg). Så det var mer et årk enn gøy å ligge på den stranda, og tanken på at vi...

Min adresse

Om det er noen sjeler der ute som lurer på adressen min hit så er den forresten:  Trine Maaø Langås, 207 Mexico Studiesenter Hotel ARCOIRIS Calle Del Morro s/n ZICATELA. PTO. ESCONDIDO P.O.BOX # 105...

Et lite hei fra Puerto

Har veldig masse lekser å lese på, spesielt i filosofi, så har ikke så mye tid til overs å blogge på. Skyper jo en del med de hjemme, er på stranda, ute og spiser ++. Vanskelig å få tid til alt kjenner...

Diving!

I går dro jeg og 5 jenter til og dykket her i Puerto! Møtte opp i bassenget vårt klokken 12, for å lære om hva vi skulle gjøre om vi gikk tom for luft, om vi fikk vann i maska og masse andre ting....

Litt nytt

I går dro jeg, Camilla og Maria på playa carrizalillo igjen, fy fader den er så fin! Er så deilig å kunne svømme litt i stedet for å slite med meterhøye bølger.. Vi tok også lunsjen vår der, og det...

Scuby diving video

Vi har endelig fått videoen fra dykkinga, veldig morsomt å ha! I går dro vi å spiste på Pascal, en bedre restaurant med hvite duker, bra service, gode drinker og veldig god mat! Etter maten dro vi...

Klar for weekend-tur!

På onsdagskvelden var vi på terrassen til Kari, foreleseren vi har hatt i Ex phil 1 som reiser hjem igjen i morgen. Hun hadde sånn ca 10 gang finere rom enn oss, og jeg er en smuule sjalu siden det...

Acapulco

Fredag til mandag sist helg var jeg og 6 jenter til i Acapulco! Reiste på fredagsmorgen, med buss i 9 timer. Mexicanere er ikke kjent for å ha dårlig tid, så etter en timestid kjøring følte bussjåføren...

Utflukt: Båttur

Helga har gått veldig fort, føler jeg ikke rekker noen ting lengre.. Var iallefall ute på fredag, veldig morsomt og i går var vi faktisk rolige. Skulle tross alt oppe klokken halv 7 i dag. Var nemlig...

Cuba billetter bestilt!

Lite som skjer for tiden, grunnet eksamen i filosofi på onsdag. Har for det meste vært inne hele uken og lest, eller i alle fall prøvd og lest litt.. På torsdag hadde vi aktivitetsdag etter skolen var...

Clik here to view.

Ferdig med første eksamen!

Da var vi endelig ferdig med vår første eksamen her i Mexico! Hadde eksamen i ex phil, så nå er vi endelig ferdig med filosofi og etikken. Følte det gikk helt greit, men får jo ikke svaret før etter 10...

Ferieuka: CUBA

14 mars: Dro avgårde fra hotellet her i Mexico 7 tiden om morgenen, det var en litt trøtt gjeng som satte seg inn i taxien på vei til flyplassen i Huatulco. Etter 1 1/2 times kjøring kom vi fram til...

Havana - bilder

HemingwayVar en kjent bar i Havana der den største daiquirien er laget!Skolebussen, tror jeg..Markedet Nå er det fult kjør med ex fac 4 ganger i uka, 3 timer hver dag. Og spansk 2 ganger i uka med 3...

Dårlig nett = dårlig oppdateringer

Har da endelig tatt helg, hadde ferie før påsken så vi har skole i påska.. Tror forresten ikke at de feirer påske her, det er bare mange som har ferie, type springbreak? Det er i alle fall stappfult på...

Browsing all 55 articles
Browse latest View live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.

HANGAD

MAKAKAALAM

Vimeo 10.6.0 by Vimeo.com, Inc.