Quantcast
Browsing all 55 articles
Browse latest View live

Fallskjermhopping!!

Hoppet i fallskjerm i dag, noe som var helt sinnsykt! Betalte ca 1500 norske kroner for å hoppe + kameramann, så det var veldig billig! Eneste kjipe var at jeg ble sykt kvalm da vi hadde utløst...

Utflukt: Ridetur

I går lå vi og stekte på stranda hele dagen, før vi dro ut på kvelden. Var ikke fult så masse folk ut i går som på fredag så var litt morsommere enn det var på fredag. Var ikke så lenge ute, siden vi...

Innkjøp til uka

Småtungt å starte dagen med 3 undervisning i ex fac etter helgen.. Veldig masse stoff vi skal igjennom før eksamen, og blir litt stressa siden vi ikke har repitisjonshefte å øve i denne gangen. Etter...

Skilpaddeutslipp

I det siste har vi bare vært på skolen og ligget på stranda, + litt tv-titting på rommet (paradise hotel..). I går dro jeg og Maria på La punta, en strand et lite stykke unna her, hvor vi kunne få bort...

I det siste:

Hola! I det siste har vi bare vært på skolen, vært seriøse studenter og lest kjempe masse til prøveeksamen i morgen. Skulle ønske den setningen var sann, men det er den desverre ikke. MEN tar skikkelig...

Hola mis amigos

Var ute en tur igjen i går da. Satt og vorset på beachcluben, en strandbar som hører til hotellet her der verdens snilleste bartender jobber! Veldig trist at han skal slutte på søndag. Jeg, Maria,...

Ny uke, nye muligheter

Så tidenes ekleste film i går, Human centipede. Handler om en gal tysker som er en pensjonert lege, og han driver å kidnapper  folk for å gjøre en spesiell oprasjon med de. Fy fader, satt å brakk meg i...

Kitty cat

(skulle vært publisert på tirsdag, men veeldig dårlig nett fortiden) Hadde siste forelesing med ex fac i dag (tirsdag, vi ligger jo en del timer bak dere i norge) og det føltes veldig deilig. Ex fac...

View Article

9 dager igjen

Mine siste uker her i paradis:  Lørdag: GrillpartySøndag: Besøke barnehjemmet Mandag: ØVEØVEØVE + siste spansktimeTirsdag: ØVEØVEØVE + oppsummeringstime ex facOnsdag: Eksamen i ex facTorsdag: Eksamen i...

Bilder fra surfinga

I går var vi i en villa, ca 5-10 minutter unna her vi bor med taxi. Skulle være storfest med DJ og hele pakka. Da vi kom dit i 12-tiden var det så og si INGEN der, og DJen var iallefall ikke der. Men...

Let's party!

Mye som skjer nå, eksamensnervene begynner å melde seg også.. I går var vi på bbq-party til noen Mexicanere som vi har blitt kjent med, veldig koslig selv om maiskoblene aldri ble ferdige.. Buhu,...

Besøkte barnhjemmet

I går dro vi og besøkte barnehjemmet her i Puerto Escondido. Alle hadde kjøpt inn ulike leker, tegnesaker, sko osv for å gi til barna. Barnehjemmet bestod av 15 stykker, der 4 var barn mellom 6 og 7 år...

Clik here to view.

Ferdig med alle eksamene!

Er da endelig ferdig med alle eksamene, så nå skal det slappes av og feires selvfølgelig! Tror ex fac gikk bra, værre med spansken.. Var rene iq-testen, utrolig nok. Men får vite allerede i morgen om...

Togaparty

Helga har nok en gang gått utrolig fort, så er kommer noen oppsummeringsinnlegg. På fredag fikk vi diploma i klasserommet på ettermiddagen, der vi fikk vite om vi bestod eksamen eller ikke. Jeg stod,...

Hadebra Puerto Escondido

Her er det søndagskveld, og vi er nesten ferdigpakket.. I morgen tidlig starter vi på hjemreisen hjem til Norge. Må si jeg både gleder meg og gruer meg. Blir trist å reise i fra det vi har her, men...

Strandbilder fra Mexico

Når dette publiseres sitter jeg på  flyplassen i Mexico city og venter på flyet som skal fly meg til London, før hjem til Norge <3 Har vel ca 8 timer på flyplassen i Mexico city før neste fly går så...

Home, sweet home

Har da ankommet kjære Rissa. Kom hjem rundt 13:00 i dag, startet reisen på mandagsmorgen så har vært en lang hjemreise.. Er veldig rart å være hjemme, føles ikke ut som det er lenge siden jeg dro. Nå...

Tilbakeblikk Mexico

Da var helgen over for denne gang, har faktisk gjort veldig mye siden jeg kom hjem. Vært å besøkt bestemor, på fredag var jeg i Trondheim og i går var jeg først i konfirmasjon til søteste Frida før jeg...

30 days challenge

Jeg kjeder meg, så jeg tenkte å teste ut dette her. Og siden jeg er så utrolig lat så har jeg byttet om på nr 1 og 2 for jeg årker ikke å gå ned akkurat nå ta et bilde..  ♥  day 1: 10 fakta ingen vet...

10 fakta ting ingen (liksom) vet om meg

Er ganske åpen og ærlig (liker jeg og tro) så egentlig tror jeg en eller annen som leser dette sikkert allerede vet dette om meg. MEN. Arti læl.  1. Kroppen min er usymmetrisk, noe som vil si at mitt...

Browsing all 55 articles
Browse latest View live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.